Gå til innhold

Er så sliten og trøtt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såå sliten og trøtt hele kveldene og om morgenen. Urolig magen, mye luft eller noe...Iaf mye bevegelser (småstikking) i mage/tarm - regionen. Små svimmel og ør... Kjennes ut som jeg har lagt på meg, men har generelt spist mindre. Har urolige drømmer.

Haha,slik som i natt så drømte jeg at jeg hadde tatt ks og fått et delfinfoster til baby!! Er ikke barnsyk om dagen heller...hmm...

Skjønner ikke hva det kan være.Bruker å få mer energi i disse "lysere"tider,men den gang ei...

Noen som skjønner hva dette kan være? Brygger jeg kanskje på en influensa eller nå? Synes kroppen min er så merkelig om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nå nesten gravid ut da....??

Skrevet

Jeg gjør kanske det...(?) og går ikke på prevansjon heller (Siden vi skal begynne å prøve igjen i løpe av kort tid og jeg måtte fjerne spiral pga at jeg plagdes --> vi ble enig i fellesskap bare for alle som vil innvende noe,så vi vet konsekvensene)

Uansett,så venter jeg menstrasjon ikke før om 14 dager,og det skulle da være litt vel tidlig å kjenne noen symptomer nå.Uansett hadde ganske ulike symptomer sist gang.

Kan dette være at jeg begynner å bli syk kanskje? Lurer på om det kanskje kunne være influensa el nå. Har så vondt i korsryggen også. Tror jeg må brygge på noe, for skjønner ikke helt hva det er som skjer med meg om dagen :) Er så vanvittig sliten og det er så ulikt meg!

Skrevet

Glemte å skrive hilsen HI

Skrevet

Er det andre ting som kan gjøre at man blir trøtt å svimmel? Noen som vet? Noen tilskudd en kan prøve el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...