JenteOgGutterMamma! Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hei! Noen som har liknende svangerskapstegn som meg og vil tippe, dersom dei ser kjønnet i morgen! Både gutt og jente er like velkommen, det viktigste er at babyen er frisk og har det bra! :-) - Har fra før 1 jente og 3 gutter, jenta er eldst! - Fikk testet TYDELIG gravid 10 dager etter EL og det med Quick response testen! - Vet nøyaktig EL da jeg testet med EL tester, hadde ikke sex på selve EL dagen, men dagene før! - Ømme pupper, noe jeg aldri har hatt i mine andre svangerskap! - Fått kjempemye større pupper, noe jeg heller aldri har hatt i mine tidligere svangerskap! - TRØTT! - Ikke spesiellt glad i søtt, heller surt og mat med smak! - Kvalm med bekninger, ikke så mye oppkast men mye brekninger fra uke 6 til 16-17! - Første ukene kvalm hele døgnet, så mere kvalm om aften/kveldene! - Klarte nesten ikke å pusse tennene dei første 15 ukene, bare brakk meg hele tiden! - Fått kviser, og tørr hud som klør! - Føler at jeg liksom har væske i kroppen! - Mage i uke 12, og veldig fort mage når den først kom! - Legger tydelig fort på meg, og mest over magen og baken! - Klarer ikke kaffe, smaker helt pyton, jeg som ellers er glad i kaffe! - Chinagold.com sier jente! - BIM sin kinesiske kalender sier jente! - Babyverden sin kinesiske kalender sier også jente! Spennende! :-)
Mamma_til_isabella Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg tipper jenter for jeg har hatt mange av disse symptomene du har:-)
Caity<3 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Tipper jente jeg! Selv fikk jeg KLAR beskjed om at jeg får en gutt i går... Lykke til!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 mange av symptomene jeg hadde/har så jeg tipper du får gutt:)
2 Hærligheter! Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Si ifra når du har vært på Ul!! ) Så spent på hva du får,siden vi har veldig like symptomer!! ) *Lykke til!!*
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 jeg tipper jente, har en del av de samme symptomene og venter jente selv
JenteOgGutterMamma! Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. mars 2009 Hei! :-) Nå er jeg tilbake fra UL, og jordmora trodde det var en liten gutt inni der! :-) Ikke helt sikker men , nesten sikker sa hun! Da blir det 4 småbrødre på storesøster! Har fremdeles jentefølelse, merkelig, men så lenge alt så bra ut med babyen er vi kjempeglade! :-))
2 Hærligheter! Skrevet 13. mars 2009 #16 Skrevet 13. mars 2009 Så gøy da ) Var sikker på jente jeg! Har samme symptomer som deg og har innmari jentefølelse!!! Hmm,blir spennende når jeg skal ha UL da:) Gratulere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå