Gå til innhold

Jeg har leeenge "mast" om ny bil...(!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og nå ringte gubben og sa jeg kunne kikke etter ny bil til inntil 300 000,-!!!! Jippi! Han hadde prata med revisoren, og fant vel ut at det "lønte" seg =D Er så glad! Vi har 3 små barn og kjører rundt i en Camry 87-modell...så var på tide å skifte ut!

Tar gjerne imot forslag! Vil helst ha mer enn 5 seter, så vi kan ha med noen flere enn bare oss selv =P Og det må være god plass til barneseter(vi har to bakovervendte og en forovervendt type digre alle sammen, hehe!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin bil - og gubben er hekta på Toyota, men jeg vil ha flere seter! =D Morsom annonse, hehe!

Skrevet

Den kommer også som 7seter og det skal ikke mange kronene til for å få den til å bli det;)

Skrevet

LIZZYG: jeg likte din bil jeg. ;) var bare litt lite hester i den. her i huset har vi audi på hjernen alle sammen. har ikke tall på alle audiene vi har hatt

Skrevet

Jeg er storfornøyd med vår Toyota Corolla Verso! Den kommer i 5 seter og 7 seter! Vi har 7 seter... Når alle setene er i bruk er det ikke mye plass baki, men er det 6 seter i bruk får vi plass til en middels stor vogn! Baksetene kan skyves fram og tilbake uavhengig av hverandre og ryggen på baksetene kan lenes litt bakover. Bilen en høy og lett å komme seg ut og inn av! Spesielt fin ved bekkenløsning! ;-) Anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

Det er forresten null problem med 3 seter vedsiden av hverandre i baksetet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...