maipiken Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 heisann alle sammen. Jeg er så glad i dag.. Sitter her med positiv digital test.... så da er det ingen tvil.!!! Jippi!!!!!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Så gøy at testen ble positiv!!!! Gratulerer! og velkommen etter. jeg har jo vært her i hele 2 dager. hihihi.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer! :D Sleng dere ned i sofaen her inne og slapp av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå