maipiken Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Og jeg er gravid! å herregud for en deilig følelse... Jeg begynte å grine jeg Alle gode ting er 3 og takk til solvipecten forresten.... jeg går bare rundt meg selv. glad jeg har fri. Da jeg gikk meg en tur idag, fikk jeg en dårlig følelse... følte meg akkurat slik som da jeg fikk mensen sist mnd.. mennsmerter... Tok en like svak billigtest i dagtidlig... dumme staver.... fine digitale Jippi..l takk for meg!!! Lykke til jenter!! Håper dere kommer etter meg snart... unner alle å sitte med en positiv test i hånda
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 hei=)=) Gratulerer så masse til deg=) masse lykke til==)=)=)=)=)
maipiken Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 takk.. lykke til med prøving til deg... Forresten, kaffe har smakt dårlig i noen dager nå akkurat som forrige svangerskap...Vart litt glad i går da den smakte så dårlig.. he he. har renset trakteren, men hjalp ikke, smakte py tidig at kroppen hjelper meg til å slutte. . jeg tar hintet... slutt på kaffe...
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Hurra for deg! Gratulerer så mye
pjokkemamma*07+10* Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer!!! Håper jeg følger etter, skal teste om et par dager!
Going strong Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Weeeeeeeeee!GRATULERER :D Håper jeg kan si det samme om et par dager;)
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har bare et lite spørsmål til deg Hvor svak var den testen din du måtte tyde?? før du tok den digitale? Jeg sitter her med en cb, og kan så vidt skimte en strek... Men er redd det bare er den berømte skyggestreken :S Har aldri fått skyggestrek før... Er 9 uker sia jeg mista i MA, og har enda ikke fått mensen tilbake.... Har tatt eggløsningstester i 2 uker nå,og alle disse er superpositive?? Men bør ikke gravidtesten bli mer tydelig snart da, HVIS jeg er gravid?? Og gratulerer igjen forresten :)
Lotta2010x2012 Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer såååååååå mye, og masse lykke til!!! Det må være en skikkelig fantastisk følelse å få den positive testen, Håper så inderlig at det er min tur snart:D
White*Angel Skrevet 11. mars 2009 #15 Skrevet 11. mars 2009 var dette første gang du prøvde med hostesaft i pp? skal nemmelig prøve neste pp jeg:)
maipiken Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 11. mars 2009 hei. den var rosa, men så svak den kunne være samtidig som jeg såg det var en strek.. ingen tydelige kanter.. den i dagtidlig var også lyserosa med meir kontur...(?) Det blir jo ei så billig med billigtester når man likevel ender opp med en cbdigital jaja
maipiken Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 11. mars 2009 ja, det var første gang... tok fra ca 4 dager før positiv el test til 2 dager etter pos el test.
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #18 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer så masse! Ønsker deg alt godt i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå