Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Bor på ett lite tettsted, eier leilighet, barnehage rett ved siden leiligheten og all min familie + bf og familien bor i nærheten. Har søkt etter jobb leenge, er umulig å få seg jobber rundt her, og pendle til oslo er umulig da jeg ikke rekker å levere eller hente i bhg. Har vært veldig frem og tilbake med bf, og jeg er så lei. Øsnker å flytte vekk, vekk fra dette stedet! Komme meg unna bf, starte litt på nytt! Mine venninner har flyttet, Trondheim, Oslo, Stavanger osv.. Mens jeg er stuck her.. Jeg tenker på Fredrikstad.. Drømmer om å flytte dit! Men kan jeg det? Bf truer med alt. Med at han skal ha hovedomsorg, 50-50, at han kan kreve at jeg ikke flytter osv. Vet jeg ikke har noe nettverk hvis jeg flytter til f eks Fredrikstad, men bf vil fortsatt ha annenhver helg slik vi har nå.. Syns ikke det er riktig at jeg må bo på denne plassen resten av livet bare fordi bf bor her.
Ella28 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Venninnene dine er ikke deg,og dere lever hvert deres liv. Det kan være uklokt å drømme om "gresset på den andre siden"- for man vet ikke hva som venter et annet sted,og du har mye å ta hensyn til her. Jeg tror du stiller svakt i forhold til å få med deg datteren din,hvis ikke det er noe mer av relevanse som du ikke har tatt med her. Dette pga at hele nettverket til barnet er der dere bor nå,og fordi dere bor sammen nå. Kan du forstå hvorfor faren reagerer som han gjør? Ville ikke du blitt ganske skremt hvis faren truet med å flytte langt avgårde og ta med seg datteren deres? Du bør passe på så du fortsetter å kommunisere med barnefaren,så dere ikke ender opp i hver deres skyttergrav. Det er IKKE bra for noen! Hvis du skal få igjennom viljen din her,må du gå frem forsiktig,og ikke bli uvenner med faren. Og prøv å se på helheten,hva som er det beste for alle parter.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Bf kan ikke nekte deg å flytte noen som helst sted i norge han. Og må du flytte pga at du ikke får deg jobb der du bor nå,må jo han også skjønne at du må ha inntekt for å klare å forsvare deg og ditt. Men hvis du flytter til fredrikstad,blir det da langt unna bf ifh til det samværet dere har pr idag? Har jeg vært deg,så har jeg oppsøkt en mekler for å finne en god løsning for alle parter. Ikke la deg skremme av hans trusler,syns det er dårlig gjordt av bf å true deg jeg da. Skjønner han ikke vil at dattra si skal flytte,men det må da finnes en god løsning for alle vil jeg tro. Høres kanskje enkelt ut for meg som sitter på utsiden,men oppsøk mekler. Vil ønske deg/dere lykke til å håper det vil løse seg på en god måte:)
Ella28 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Dere er sammen nå eller? Jeg oppfattet det slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå