Gå til innhold

Sutrete baby....Tenner?? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er saa sliten fortiden :-(

Tror det er tenner paa gang hos baby, gnager paa alt som er. Biteringer og dentinox funker ikke i det hele tatt....:-( Paracetamol funker litt, men kan ikke gi han d til evig tid heller.

Det er grining hele dagen lang og jeg tror jeg blir sproe snart!!!!! Han har holdt paa slik i over en mnd...

Sover daarlig paa natten ogsaa og vaakner hver andre time for mat. Og sambo har ingen 7-4 jobb som andre, saa jeg har alt ansvar for 2 unger. Jeg koste meg til aa begynne med, men den der grininga heeeeeeele dagen....Hjelp!! Det er ikke noe kolikk skriking, men sutring og grining rett og slett. Han har lite utholdenhet for aa leke selv, saa da blir det grining. Ogsaa naar han er troett, saa er det grining og grining, og verken pupp eller smokk hjelper. Det gjorde det foer!

Naar gaar det over??? Flere med grinete babyer rundt 3-5 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, min gutt er sutrete også, og det har han vert siden han var ca 4 mnd, nå blir han 7 mnd! Så dette kan ta sin tid! :P Men han sover heldigvis fint hele natten nesten så jeg får pause da!! Men det er nok tenner på gang her også, og de trenger enda ikke komme før han er rundt 9 mnd vist!!!!

Lykke til videre, håper tenne kommer snart!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...