JenteOgGutterMamma! Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hei:-) Skal på UL i morgen, og håper dei klarer og se kjønnet! Føler på meg at det blir jente, men tror at det blir gutt i og med at dei 3 siste barna er gutter! det viktigste er ikke kjønn men at babyen er frisk og har det bra! :-) - Har 1 jente og 3 gutter, jenta er eldst! - Graviditetstesten Quick Response slo ut TYDELIG bare 10 dager etter eggløsning, og på IKM dagen var den kjempesterk positiv, har aldri opplevd det før! - Med gutta var testen svakt positiv dagen etter IKM! - Fikk ømme pupper fra omstrent dag 1 med positiv graviditestest, har aldri hatt ømme pupper i mine tidligere svangerskap! - Og puppene er vokst seg kjempestore noe jeg heller aldri har hatt før! - Veldig trøtt! - Veldig rar ekkel smak i munnen, litt bedre nå i uke 18! -Kvalm fra uke 6 til 16 - 17 bedre siste uka! - Kvalm på enn annen måte enn før, først kvalm hele døgnet, så kvalm om aften og kvelden og når jeg er trøtt og sulten! - Klarte nesten ikke å pusse tennene, dei første 15 ukene, bare brakk meg hele tiden bare av å skylle munnen! - Har ikke kastet opp så veldig mye, mer at jeg brakk meg av alt fra lufter,smaker mattyper ol. - Klør om kveldene, føler liksom jeg har litt væske i kroppen! - ikke spesiellt glad i søte ting, heller surt, og godteri og mat med smak! - Huden har blitt tørr og klør, og har også fått noen kviser noe jeg aldri har vært plaget av i puberteten engang! - Fikk mage i uke 12, og har mye større mage nå enn mine siste svangerskap! - Kjente liv først i uke 16! - Har lagt på meg nesten 5 kilo, legger tydelig på meg over baken! - Chinagold testen sier jente! - Bim sin kinesiske kalender sier jente! - Babyverden sin kinesiske kalender sier også jente! Spennende! :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2009 Må i tillegg si at Kaffe smaker pyton, jeg som ellers er glad i kaffe!
auro Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal også på ul i morra. Og vi har mange like symptomer. Jeg har to jenter fra før. Blir spennende å se. Tipper jente både på meg og deg. Lykke til.
mayke Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Hei=) så spennende=) jeg tipper kanskje på jente=) Skal på min første ultralyd i morgen, så det blir veldig spennende=) Lykke til på ultralyd=)
Skyfrihimmel Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Tror gutt,blir spennende å høre va de ter er:)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2009 Hei! :-) Nå er vi tilbake fra UL, og jordmora trodde det var en liten gutt inni der! :-) Da blir det 4 småbrødre på storesøster! Ikke helt sikker, men trodde det var gutt! Har fremdeles jentefølelse, men så lenge alt så bra ut med babyen er vi kjempeglade! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå