Mammahjertet Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Har en del babyklær fra dattern min som skal pakkes bort nå siden jeg snart får en liten gutt. Noen gode tips for hva jeg bør pakke det i? Er ikke så glad i pappesker og skulle gjerne pakket det ned i sånne blanke plastbokser med lokk, men kan klærne råtne da? Hva gjør dere? Vil gjerne bruke klærne til senere babyer.
rima Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har lagret klærne fra jenta mi i store plastbokser med gjennomsiktig lokk. Nå sa mamma nylig at jeg burde heller lagre de i pappesker slik at det ikke blir fukt og kondens i boksene mens de står på kvisten. Så nå har jeg fått tak i svære pappesker i stedet. Det kommer vel også litt an på hvor du skal lagre tingene? Man må hvertfall være trygg på at det ikke er mus ol der en skal lagre det...
@nneliten Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 På IKEA har de noen gjennomsigtige poser/bager med glidelås på toppen og håndtak til å bære i. De er i samme type materiale som de blå og gule posene - bare at de altså er gjennomsiktige. Flere ulike størrelser å velge mellom! Hadde babytøyet i Pampers bleiekartonger før, men nå tar det mye mindre plass + at jeg fikk plass til alt av en størrelse (eller 2 størrelser) i samme pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå