Gå til innhold

Nå forstår jeg ingenting.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg etter mye om og men og fram og tilbake, tenkte at jeg skulle opprette en profil på Facebook. Da kommer jeg bare inn på siden til min Kjære, hvorfor det?? Jeg skriver bare www.facebook.com i adressefeltet.

Jeg har forsøkt noen ganger altså:-/

Nei jeg går ikke inn på noe som har med hans profil å gjøre, er ikke inne i loggen eller noe.

Skriver som sagt bare www.facebook.com.......... arg altså.

Da ble det ikke facebook i dag heller......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg omsider tak i min Kjære:-) Han har tydeligvis trykket på "logg inn automatisk". He he he han hadde nok ikke tenkt at kjæresten hans skulle inn der noen gang, jeg som har vært skeptikeren over alle skeptikere:-))

Skrevet

Nå skulle jeg akkurat til å svare,men du har jo funnet det ut =))

Skrevet

Bra du fant ut av det !

(jeg har lagt deg til jeg ;)

Skrevet

Hihihi, hva med å lage en tråd og legge ut på anonym da? "Hadde du gått inn på din manns facebook-profil om du fikk muligheten"-tråd:-)

Glad du har kommet deg inn der, endelig:-) Vi har det moro vet du!

Skrevet

Ha ha ha ja for vi har mye å sjule:-))

Men jeg kunne alltids laget en sånn tråd. "Jeg kom inn på min manns profil, helt uten at jeg ville." Og der var det bare venner som jeg kjenner eller vet hvem er......Ingen nakne damer eller annen driiiiit.... Hva skal jeg gjøre lizzom, mannen min er helt vanlig.....

Skrevet

Haha, hadde vært kostelig moro med e så tråd! Gjør det a', pliiis!

Jeg vrir meg hver gag jeg leser e tråd med masse itriger og drama rudt parteres facebookprofiler.... c",)

Skrevet

He he noe sånt som : " hva ville dere gjort hvis dere fikk, ved et uhell, full tilgang til deres manns profil på Facebook:-))" Ville dere bare logget ut, eller ville dere sett dere litt rundt:-))

Skrevet

Jeg har full innsyn for jeg har at vi er gifte så jeg kommer inn på profilen hans..Ok, ikke innboksa, men jeg veit hans passord og han mitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...