Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Har muligens kreft i hodet, Er så redd og griner hver kveld for jeg vil ikke dø fra ungene mine. Har hatt ymse hodesmerter i lengre tid og typisk meg så trodde jeg det kanskje var migrene eller noe annet helt til jeg begynte og få synsforstyrrelser og enda kraftigere hodepine. Operasjon må jeg ha uansett fordi trykket i hjernen er for høyt. Kryss fingrene for meg i morgen!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Lykke til i morgen da :-) Krysser fingrene for deg :-)
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Masse lykke til, håper alt ordner seg for deg og dine Kan ikke forestille meg din situasjon, hold oss gjerne oppdatert vedr. hva bildene sier. Klem
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Lykke til! Håper du holder oss oppdatert her inne:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Dette er jeg og plaget med og tok det opp her inne, men ble bare ledd av. Skal krysse alt jeg har og ønsker deg lykke til.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Slutt å vær så hypokonder! Hjernesvulst er svæært sjelden! Har du sett for mye på TV?
BettyBoob Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 er ikke rart det undersøkes, hun har hatt sysnforstytrrellser - noe som er vanlig ved hjernesvulster.... Masse lykke til, krysser fingrene for at det ikke er så alvorlig!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 HI, har du allerede hatt MR? Da tror jeg vel du hadde fått vite det med en gang, om det var kreft? De ser det jo tvert, om det er kuler og svulster. Ellers lurer jeg på hvorfor du vet det er trykk i hodet, men ikke om det er svulst? Når fikk du vite om trykket? Og ikke om det var svulster? Uansett, lykke til skal du ha. Har ei venninne som fikk 1år å leve pga svulst. Hun lever enda. 17 år senere ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 unødvendig kommentar.. Dette er vel like reelt dette? kjenner selv noen som har hatt hjernesvulst... klapp igjen smella di... bruk energien din på noe annet. krysser fingrene for HI.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 Skjønner du er nervøs! Men kryss fingrene og håp på det beste - masse gode tanker til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå