Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har to barn (et i skolealder og et i bhg), og har nå vært samboer med kjæresten min i 1 år. Han er ikke barnas far. Jeg kjenner jeg blir litt irritert over en ting, men jeg bør vel kanskje ikke blir det... Dere skjønner, han strever sånn med å komme seg opp om morgenen! Jeg skulle GJERNE sovet lengre jeg (er et skikkelig B-menneske), men må opp 6.30, for å få opp barna, stelle dem, lage mat, kle dem og få dem levert på bhg og skole. Deretter må jeg rekke bussen, for å komme meg selv på skolen til kl.9. Kjæresten min har fleksitid på jobb, så han styrer det litt selv når han kommer og går, men bør absolutt være der i kjernetiden mellom 9 og 15. Han setter på vekkerklokken til rundt 8...slumrer lenge..Kommer seg som regel ikke på jobb før ca 9.30-10. I går sovnet han av, og var ikke der før 11. Han sovner av et par ganger i mnd. Siden jeg slutter 14.30, så tar jeg bussen hjem, henter barna og lager middag til han kommer hjem kl.17. Jeg har vært litt streng der, for jeg vil samle familien rundt middagsbordet. Han får jo rett som det er for lite timer fylt opp for full tid, så han henger allid etter. Jeg kjenner jeg blir irritert fordi jeg gjerne skulle øsnket hjelp på morgenen. Men aller mest blir jeg irritert fordi han bare såvidt greier å få opp seg selv, når jeg må få 3 STK opp. Ja, jeg vet det er mine barn, og mitt ansvar. Og han hjelper kjempemasse til på kvelden. Men likevel.. Sukk..Dagens utblåsning:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Tja, du har vel kanskje det. Jeg hadde vært redd for at han skulle få sparken med den oppførselen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Ja, det er jo også en bekymringsfaktor:-/ HI
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Han ble jo sammen med deg, han vet at du har barn, da må han ta ansvar han også... Han får finne seg noen andre å være sammen med da om han ikke vil dele noe ansvar... Lover deg, det kommer ikke til å bli bedre av seg selv ...Ville heller ha vært singel jeg da enn å slite meg ut.. Tenk på det...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Har tar ansvar, det gjør han. Bare ikke på morgenen. På ettermiddagene tar jeg hentingen og matlagingen fordi han jobber lengre enn meg, noe som er greit. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå