Gå til innhold

CELODI!!!!! Er du her....el nokon som veit....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis gjekk det hos legen med babyen din....??

Har tenkt på deg og babyen din, håpar det ikkje var noko som ikkje går over av seg sjav og at babyen er frisk nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på deg jeg og! Håper alt står bra til!!!

Skrevet

Dytter....

 

Skrevet

Hei!

Så koselig at dere tenker på lille poden min=)

Det gikk fint til legen,tok noen prøver og fant ikke noe galt,heldigvis.

Fikk beskjed om og følge godt med han og dra på legevakta om han fikk mere feber.

Når kvelden kom så ble han mere kvikk,smilte til oss også,og feberen ble borte.

Er veldig glad for at det gikk fort over og at det ikke var noe galt=)

Skrevet

Det var kjekt å høre! :) Flott at det gikk så fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...