-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Korleis gjekk det hos legen med babyen din....?? Har tenkt på deg og babyen din, håpar det ikkje var noko som ikkje går over av seg sjav og at babyen er frisk nå!!
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Tenker på deg jeg og! Håper alt står bra til!!!
celodi Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Hei! Så koselig at dere tenker på lille poden min=) Det gikk fint til legen,tok noen prøver og fant ikke noe galt,heldigvis. Fikk beskjed om og følge godt med han og dra på legevakta om han fikk mere feber. Når kvelden kom så ble han mere kvikk,smilte til oss også,og feberen ble borte. Er veldig glad for at det gikk fort over og at det ikke var noe galt=)
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Det var kjekt å høre! Flott at det gikk så fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå