Gå til innhold

U2.com??? Hjelp meg!!!

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver igjen. Skjønner fremdeles ikke reglene for presale i Amsterdam. Hvordan kan jeg kjøpe billetter???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

medlemmer får kjøpe nå, andre må vente til fredag...

Skrevet

Ja, det har jeg skjønt. Men må jeg betale for medlemskap for å kunne kjøpe nå?? Er så stressa for at jeg ikke får tak i billetter...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det er nok for seint å melde seg inn idag, trur jeg. mener det sto noe om det, men skal ikke være sikker...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fritt klippet å limt!

Q - When is the latest I can join U2.com to be involved in the Internet ticket pre-sale?

A - Anyone who is a current Subscriber to U2.com can participate when ticket presales take place but those who have been Subscribers longest get the earliest opportunity to enter the presale. 'Horizon Subscribers' have access starting on the morning of Day 1 of the presale, 'Breathe Subscribers' have access from the morning of Day 2 of the presale and 'Boots Subscribers' have access from mid afternoon on Day 2 of the presale. The presale for each concert closes at Noon / Midday on Day 3. The public ticket sale will start after Day 3 of the presale. The exact times for access will be emailed to you and made available on the tour page of U2.com.

Skrevet

Faen heller... Jeg må visst betale for medlemskapet for å få slike fordeler. Men jeg kommer jo aldri til å få billetter på vanlig salg!! :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, og de osm har vært medlem lengst får jo bestille først... Så du ville nok kanskje fått bestille i morgen kveld, tror jeg (om jeg skjønte det rett)

Joda, det får dere :) Sambo kjøpte 4 i går :o) Dog til gøteborg da

Skrevet

Har de blitt lagt ut for vanlig salg for Gøteborg? Er så himla vanskelig å skjønne alle disse reglene når det står på nederlandsk! På seatwave.com kan jeg visst kjøpe billetter, men trodde de skulle bli lagt ut på lørdag?? Hvor mye betalte dere?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, de er lagt ut og solgt... Jeg skjønner ikke, det er gubben som styrer.. Jeg bare blir med :o) Han er hardbarka fan, og sier at de blir lagt ut til fredag (til amsterdam altså)

Kanskje vi har 2 til overs, om ikke svigerinna mi og gubben skal bli med ;)

Betalte 2500 for 4 biletter, det er sitteplasser

Skrevet

Jeg MÅ på denne konserten! Fikk aldri billetter når de var i Oslo for noen år siden, så dette føles som min siste sjanse! :)

Vi har familie i Amsterdam, så det er det som blir mest praktisk for oss. Men hvis dette går skeis, skal jeg si ifra og kjøper billettene deres med glede!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, de kommer nok igjen! ;)

Jeg skal si fra om de ikke får vært med jeg, så kan dere kjøpe våres! Om du ikke får tak i :o)

Skrevet

Ja, men det kan være snakk om flere år :(

Send meg PM om de ikke skal være med, så gjør jeg det samme om jeg ikke får tak i billetter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...