pjokkemamma*07+10* Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Når dere var gravide for 2. gang, festet hodet seg da? Jeg tenker særlig på de som hadde keisersnitt tidlig i fødselsforløpet. De sier jo at hodet ofte ikke fester seg ved 2.gangsfødsel, men når livmorhalsen aldri har vært utsatt for noen fødsel, så blir det jo som en førstegangsfødsel, og da fester kanskje hodet seg?
Prinsessemor Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hei på deg :-) Jeg hadde keisersnitt i uke 36 med første. Så ble det vanlig fødsel med nr. 2 og hodet festet seg ikke. Man blir da betraktet som førstegangsfødende fikk jeg beskjed om. Klem
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde hastekeisersnitt med førstemann. Da stoppet åpningen på 7-8cm og ungen kom ikke ned i bekkenet. Denne gangen var hodet på gutten i magen festet på jordmorkontroll i uke 34. Så det kan ha en sammenheng
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 jeg har 3 snitt bak meg og skal ha snitt nr 4 no. de 2 første var hastesnitt på grunn av lite fremgang...hodet var ikke festet men lå nedi bekkenet nr 3 var planlagt snitt og hode festa seg i uke 33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå