xxxc Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal til legen imorra, men ville bare lufte tankene litt, og høre om andre har vært borti dette. Altså menstuasjonen min har gått som ei klokke i alle år. Fikk for 7 uker siden en normal menstruasjon i rett tid, blør i ei uke, så går det to uker og en ny menstruasjon kommer. Virker som en vanlig menstruasjon. Når denne er over, går det ei uke og enda ei blødning kommer, virker også som en vanlig menstruasjon, men varer 3-4- dager, mot ei uke normalt. Så nå etter vel to uker kom det på nytt tegn til menstruasjon, men det gikk over etter en dag med rikelig brun utflod. Sånn brun er det alltid hver gang i starten av normal menstruasjon. Noen som kjenner til hva det kan være? Skal jo som sagt til lege imorra...men tenker så innmari på om noe er galt...
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Går du på noe prevensjon med hormoner i? Som feks minipiller, cerazette, hormonspiral, implantat, Nuvaring, P-piller?
xxxc Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 ja bruker conludag minipille, men det har jeg jo gjort lenge
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Det kan være årsaken....men sjekk opp med lege du..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Når eg bruka conludag så hadde eg ikkje mensen i det heile tatt mens svigerinna mi hadde mensen anna kvør uke........... Me fikk barn med 6mnd mellomrom også bruka me det samma begge to. Det kjem nok litt ann på personen også kan det kanskje skje etter bruk over lengere tid, eg klara jo ikkje ta denna pilla eg da så eg måtte bare kutte ut.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå