Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Folk skriver endel om at de har vann i kroppen. Hvordan merker dere det? Jeg innbiller meg da at fingrene blir hovne og at sokkene blir trangere. Er det bare det liksom? Når kan vann komme? Er det ikke litt tidlig i 2.tri? Er 27+4
1prinsesse+2engler Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg vil tru det er litt tidlig enda, men det er ikke umulig. Du kan teste ved å trykke med en finger under "åklekulen" for å se om du har vann. Har du det, vil det bli merke i foten som sakte forsvinner. Du vil helt klart SE om du har noe særlig vann eller ikke. Hvis sokkene bare er litt stramme, så er det ikke mye vann å snakke om!
Mamma_til_isabella Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er i 20 uke og har fått vann i kroppen. Merker det på fingrene at ringene er blitt trange..så de er langt vekk alt:)
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Jeg fikk vann i kroppen i uke 16. Merket det ved at beina var hovne og sokkene lagde merker. Bruker støtte strømper og nå i uke 19 har jeg kjent at fingrene er begynt å hovne opp.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Hva i all verden er en åklekul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå