Gå til innhold

bortskjemte søstre


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går feira vi bursdgaen til pappaen min på en pizza resturang, noe søstrene mine hadde legt opp til . Hun ene har vært borte i utlandet i 6 mnd. (20år) hun andre går på skole og jobber litt vedsiden av og leier en leil. med typen (23 år) Jeg har kjæreste, hus, barn og hund.

 

Da regninga kom var det ingen som tilbøy seg å bet. Hun ene søs sa at oi, vi har bare 48 kr. Så hun slapp å bet noe. Hun andre sa ingenting og jeg kom med en 500 lapp til pappaen min. regn. kom på ca 1300. Så sier de takk for maten til pappa. Merkelig at han skal bet når d er bursdagen hans.. Om de ikke har råd til å bet, hvorfor invitere ut da..? Er det jeg som er sær??? Pappaen min har heller ikke masse peng å rutte med... Men søstrene mine er jo alltid så blakke liksom, stakkars de... Foreldrene mine må innse at de begynner å bli store og må klare å bet ting selv... men men.. De får og får ting hele tiden siden d er så synd på de... Før bet jeg alltid dem sin mat når vi var ute, men nå gidder jeg ikke mer, får ikke igjen senere liksom..

 

Takk for at dere gadd å lese :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...