Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Tenk at han allerede er 17! Om litt er han pappa og bestefar:-)) Juhuuu som tiden flyr! Ha en fin dag:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hehe, nå forstod jeg ingenting.....visste liksom ikke at vimsa skulle ha baby:-DD Men grattis med 17åringen! Nå får vi håpe han tar lappen før han blir pappa:-) Men helt enig med Klatten, tiden flyr, og den flyr raskt:-)
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Grattis med snart voksen gutt =))) Utrolig hvor fort di vokser da.Var han ikke liten i går si meg???? Håper han får en kuuuul bursdag ;o)
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Takk !!!! Dere er noen søtinger :-DD Bursdagsbarnet er ganske fraværende, dvs. jeg har bare sett snurten til han i dag tidlig, orker selvfølglig ikke feire dagen med oss - skjønner han godt !
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Hihihi, rart med det....plutselig er vi ikke de viktigste lenger. Iallefall ikke til hverdags:-) Fikk telefon isted om ikke vi kunne komme og hente eldste så hun fikk kommet i butikken og kjøpt doruller!!! hahahahaha..........eh..........servietter til i morgen kanskje? Artige kropper ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå