Gå til innhold

Grattis med babygutten Vimsemamma:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at han allerede er 17! Om litt er han pappa og bestefar:-))

 

Juhuuu som tiden flyr!

 

Ha en fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nå forstod jeg ingenting.....visste liksom ikke at vimsa skulle ha baby:-DD

Men grattis med 17åringen!

 

Nå får vi håpe han tar lappen før han blir pappa:-)

 

Men helt enig med Klatten, tiden flyr, og den flyr raskt:-)

Skrevet

Grattis med snart voksen gutt =)))

 

Utrolig hvor fort di vokser da.Var han ikke liten i går si meg????

 

Håper han får en kuuuul bursdag ;o)

Skrevet

Takk !!!! Dere er noen søtinger :-DD

 

Bursdagsbarnet er ganske fraværende, dvs. jeg har bare sett snurten til han i dag tidlig, orker selvfølglig ikke feire dagen med oss - skjønner han godt !

Skrevet

Hihihi, rart med det....plutselig er vi ikke de viktigste lenger. Iallefall ikke til hverdags:-)

 

Fikk telefon isted om ikke vi kunne komme og hente eldste så hun fikk kommet i butikken og kjøpt doruller!!! hahahahaha..........eh..........servietter til i morgen kanskje?

 

Artige kropper ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...