☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hvor lang tid tok det å bli kvitt svangerskapssymptomene? Det er nå 4 dager siden utskraping (MA - mistet tvillinger i uke 12) og jeg har fortsatt store, ømme, sprengte bryster, småkvalm innimellom og fortsatt noe bekkenløsningsplager i hoften/rumpa. Jeg trodde det gikk ganske så fort over etter operasjonen jeg, men når forsvant "plagene" deres...??? Kjennes jo ut som om jeg fortsatt er gravid, men jeg vet jo at jeg ikke er det... Noen med erfaringer??
**Vimsa** Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 hei! det var trist Jeg hadde en MA i uke 14, men fosteret døde visst i uke 12 eller 13... så utskrapning måtte til her... men gravid-symptomene forsvant jo ikke før etter 2-3 uker hos meg...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 hei snuppis;-) jeg mistet i uke 12, men fosteret hadde ikke utviklet seg så langt...de ømme puppene og gravidfølelsen( jeg var ikke kvalm) satt i ganske mange uker..jeg fikk hormonell ubalanse etterpå, som gjorde at jeg fikk småblødninger konstant i de to første syklusene etterpå...men så gikk det seg heldigvis til;-) håper kroppen din kommer seg fort i gjenge igjen, og at du slipper for mye sykluskrøll...og at du blir gravid igjen snart;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå