Gå til innhold

Hvor mye koster nytt førerkort?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det samme som før, eller har det gått opp i pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs jo når før er....

Skrevet

Ikke sikker på hva du mener nå...men mener du å kjøre opp fra trafikalt grunnkurs, eller å kjøre opp igjen etter å ha vært "lapplaus"?

Lappen fra trafikalt GK til oppkjøring ikl. alt obligatorisk koster vel omtrendt 20-30 000, alt etter hvor mange kjøretimer man må ha, antall teoriprøver ol. det er det de jeg vet av som har kjørt opp siste året har brukt ( jeg kjørte opp i fjor sommer og har brukt ca 22 000 alt i alt).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, godt poeng! :) Jeg tok sertifikatet i 2004, da kosta det 295 kr tror jeg...

Skrevet

hahaha...nå misforsto jeg virkelig spørsmålet..hehe...kosta vel omtrendt det samme....

Skrevet

spørs hvor i landet du bor også....

mye mer obligatorisk nå...

koster fra 550-600 i bergen pr time iallefall

tok selv intensiv lappen pga ble for dyrt å ta ellers...sparte masse tid og penger på det

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er ikke lapplaus, jeg har bare bytta etternavn ;)

Skrevet

trenger bare ny oppkjøring da?? ja det koster en del mer enn sist...leie pluss bil, pluss sensor+ nytt kort

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neeei, jeg skal bare ha nytt førerkort! akkurat som om du reiser i banken å bestiller nytt kort til kontoen!! Hehe :) Er jeg så dårlig på å forklare? ;)

Skrevet

295 da

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oki :) trodde nemlig det hadde gått opp til over 400 kr skjønner du, men da har det vel ikke det da :)

Skrevet

Jeg skaffet meg nytt førerkort for et par uker siden pga nytt etternavn, og det kostet 262. 202 for kortet og 60 for å ta bilde. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

262 tusen? ;) Haha

Oki, takk for svar :o) Bilde er medberegnet ;) Skal ha til nytt bankkort også :P

Skrevet

Hehe, det var drøyt dyrt... 262 kroner ja. Vet ikke om man kunne ha eget bilde, jeg måtte hvertfall ta bilde i en automat de hadde der, det er lov å smile men ikke vise tenner, munnen skal være lukket. Og så ble bildet overført direkte til systemet der. Vet ikke om det går an å ha med eget bilde som de kan scanne.. samme gjaldt i banken, der måtte jeg også ta bilde i banken, men vet ikke hva de tok for det, var en fast pris for å få nytt bankkort (var det 100 kroner tro).

Skrevet

hehe...se der ja, der fikk du det svaret du var ute etter :-))

men der kan vi se hvor lett det er å misforstå hverandre her inne....

men skal si du er rask i vendinga, jeg har vært gift i snart 7 år jeg, og ser på lappen min at der står jo fortsatt pikenavnet mitt...hehe..

fått et par advarsler om å få bytta det da, men er jo så langt å få ordna det :-//

262 kr ja, det skal vel være overkommelig, må få gjort det i år jeg da:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh.. sist jeg bestilte nytt førerkort (når jeg mista lommeboka) tok jeg bilde i automat der, så jeg fikk 4. Vet jeg ikke kan (eller regner med) ha med eget altså, men trodde virkelig det gikk ann å ta passbilde i automat.. jaja, det finner jeg ut :)

Koster meg ikke noe å få nytt kort, har fått i DnbNor allerede, der tok de bilde. men skal ha til Sparebanken Vest også, og der har jeg fått tilsendt sånn blankett, som jeg skal feste bilde på selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...