Gå til innhold

HVA SKJER??? hjelp meg!!!!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde jeg hadde mensen nå, selv om den er veldig anderledes enn vanlig, myyye mindre, og mer slim, og lysere blod...

men så hadde jeg bestilt tester for trodde IKM var til fredag, testene kom i går, jeg tok da tester i går kveld, en el-test og en grav-test. el-testen ble posetiv, og på grav-testen kunne jeg skimte en strek...

tok el-test og grav-test i dag også.... og da ble test streken på el-testen sterkere enn kontroll streken, på grav testen kom det en svak strek, sterkere enn i går....

seriøst?????

hva skjer liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid kanskje?? :P ikke godt å si, men er jo en stor mulighet for det da sånn som du beskriver det.......... Spennende....

Skrevet

Du er nok gravid du....:)))Var det jeg sa når jeg spådde deg :P!

Ta en test til om noen dager du, men du er gravid kan jeg tro :)

Skrevet

Høres ut som en festeblødning duhar :) Hørest veldig likt ut som den gangen jeg ble gravid.

Skrevet

ååååå så spennende da- kanksje du er gravid?????

Jeg håper håper... Jeg kan ingen ting om festeblødning, men det kan jo høres ut som om det er det du har.. Hold oss oppdatert da....

Skrevet

Høres nå gravid ut - gratulerer så masse:)

Har nettopp selv funnet ut at jeg er gravid etter SA i jula.

Skrevet

Jeg har IKM på mandag, men i dag har jeg brunaktig slim. Hadde slik sist måned også og da fikk jeg mensen:(

Jeg håper av hele mitt hjerte at det er festeblødning......

Skrevet

nå blør jeg mer...:(

så da er det vel, enten en super tidlig SA... eller mensen... (med hormonforstyrrelser.. for testet med svka strek nå også...:S

får ta en test i morgen tidlig også, da er nok streken helt borte vil jeg tro....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...