Zeke Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 spørsmål ang dette med eggeløsningstester, hvordan fungerer de? hva koster de? hvor kjøper dere de? tester du bare en gang pr. pakke?
J -76 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har kjøpt på billigetester, billigere enn apotek, husker ikke pris. Jeg bestillte en pakkeløsning så jeg fikk 18 eggløsningstester, det holder vell for to prøveperioder. Jeg har kjøpt stav, da tisser man som på en grav.test, gir to streker ved eggløsning. Lykke til!
hildri Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Eggløsningstester måler LH hormon i urinen. Den er høyest på ettermiddagen. De koster litt forskjellig (ca 150 kroner for 7stk) Kan kjøpes på apotek eller på nett (www.billigtester.no) Du tester fra ca 10 dager etter 1. mens dag avhengig av syklus og tester hver dag samme tid frem til påvist eggløsning. Håper det var et godt svar... Lykke til
Zeke Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Takker begge to, er heilt ny på dette tema jeg. Jeg har blitt kjapt gravis alle 4 gangene, men denne gangener jeg redd det kommer til å ta lang tid. Dette er noe vi ønsker så veldig mye begge to, så jeg får prøve slike testerå se det ann. Noen som veit hvor lang tid etter en får mensen etter en slik utskrapning, og evt kommer kroppen i syklus kjappt etter en slik hendelse?
J -76 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Jeg fikk mensen akkurat en måned etter utskrapning. Syklusen etter var to dager lenger en vanlig for meg, 30 i stedet for 28, men tror det er på vei å stabilisere seg. Lykke til!
Zeke Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 Takker, jeg blødde ikke noe særlig rett etterpå men på fredagen og fram til nå har jeg blødd en del, er dette mensen da eller, eller bare rester etter inngrepet?
J -76 Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Den første uka etter utskrapning blødde jeg nesten ikke noe. En uke etter begynte jeg å blø kraftigere, og varte en ukes tid. Dette var ikke mensen, men rester. Vanlig å få mensen alt fra 3 uker til 6 uker etter utskrapning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå