lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Og pleier dere å rense kroppen fast? Tenker på rensekurer som feks kuren, detox, c24 ol? Jeg holder på med en rensekur nå. En 10 dagers rensekur. Kuren heter den. Jeg tar den som er flytende. Det anbefales jo å rense kroppen 2-4 ganger pr år. Jeg må si at jeg er ikke så veldig flink, og renser ikke kroppen fast, men jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå, samtidig som jeg er blitt flinkere å bevege meg, går på ski.
Korse76♥ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Nei, det har jeg aldri gjort... Kjenner ikke til de kurene heller :-)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Har ikke gjort det noen ganger jeg heller nei...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 har aldri gjort det. kjenner ikke nor til det, og tror ikke jeg kjenner mange som har heller. hvem som anbefaler at dette bør gjøres 2-4 ganger i året? merker du noe annerledes?hva går kuren ut på?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Disse kurene skal rense ut slagstoffer i kroppen, skal være en kick start på en slankekur, eller i allefall bra å ta når man går i gang med en slankekur. Helsekosten anbefaler at man tar det til hver årstid eller i allefall 2 ganger i året. Tror jeg merker litt forskjell, at jeg blir litt kvikkere og orker litt mer. Det anbefales ikke at man renser kroppen når man er gravid eller ammer fordi slagstoffene skilles ut i alle væsker som kommer ut av kroppen, mm også.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Ok. Jeg gjr ikke noe nå når jeg ammer. Er jo ikke så mange mnd sånn i løpet av ett liv at en ammer så har jeg ikke gjort det før så trenger jo ikke gjøre det nå hehe:) Tar du bare den kuren f.eks og ikke spiser noe i ti dager? Jeg kunne nok sånn sett trengt en kick start!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2009 Nei, med denne kuren spiser jeg normalt, men noen kurer er slik at du ikke skal spise noe, eller spise lite til faste tidspunkter eller unngå spesiell mat ol.
*gruffalo* Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Jeg holder på med en kur nå faktisk, detox. Har ikke prøvd den før, men har brukt en annen kur en annen gang. Jeg gjør det for å få litt gang på tarmene og magen, og kjenner at jeg føler at det blir litt bedre når jeg holder på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå