Gå til innhold

Livredd!!


manga

Anbefalte innlegg

våknet idag tidlig og hadde litt brun utflod i trusa, det blir bare mer og mer og jeg er livredd at det har skjedd noe. håper på legetime så fort som mulig for å få sjekket det opp.... andre som har opplevd lignende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo kjære manga!

 

Det må være ganske skummelt og uansett om jeg sier at det er normalt å få utflod fordi livmoren din forandrer seg, så tror jeg kanskje at du likevel vil være urolig. Veldig bra å oppsøke en lege som kan berolige deg fordi det ikke er noe særlig godt å gå rundt å være stresset på noe sånt. Håper du får time fort. De pleier å prioritere oss gravide ;-)! Jeg tror helt sikker at dette kommer til å gå greit så får du ha masse lykke til å gi gjerne lyd fra deg når du har vært hos legen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, det var veldig godt å høre. man tenker jo automatisk det værste da man oppdager sånne ting. blir så utrolig redd noe skal skje. jeg har fåttt legetime halv to så da får jeg vite litt mer. gruer meg veldig, men samboeren min har kommet hjem fra jobb og blir med meg til legen. skriver senere da jeg vet hva som har skjedd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk brun utflod noen ganger i forrige svangerskap... legen og jormor sa det var normalt... og at jeg skulle si fra hvis det vart ferskt blod og vondt imagen... det er bare spotting/utflrod? hvis det skjer noe, så er de nok sannsynlig at det kommer mye om en stund... men hvis du er redd skal du selvfølgelig skjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk... er veldig betryggende å lese sånn.. jeg var hos legen idag, dette kunne være en helt vanlig blødning som kunne forekomme under graviditeten, men prøven var bare svakt positiv hos legen, og da jeg tok testen for noen uker siden var den veldig klar... hun sendte meg på ultralyd for sjekke i morgen tidlig. gruer meg litt, men får prøve å tenke på noe annet så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff a meg skjønner at du er redd! Håper alt går bra i morgen da. Jeg skal på tidlig ul på fredag pga tidligere xu, så jeg er også litt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen, tusen takk all støtten deres.. godt ha noen rundt seg da det skjer sånne ting.. jeg har vært på UL idag og det satt fortsatt den lille spiren og vi kunne se at hjertet banket. Legen ville allikevel ha ny UL om to uker for å se at det ikke er noe unormalt. men skal si jeg og samboeren min ble en del lettere til beins da vi gikk derifra. En god følelse og vite at det er liv der inne. nå må jeg bare ta det med ro og ikke stresse og hærje for mye på jobben så får vi se om to uker igjen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk litt orange/bittelitt-brun-aktig utflod igår. (men for lite brunt til at jeg vet sikkert at det er blod) Jeg har bestilt lege time på mandag for sikkerhets skyld. Bedre å gå 1000 ganger for mye enn èn gang for lite tenker jeg..

Jeg har dessuten ikke hatt noen symptomer på graviditet de siste 3 dagene, bortsett fra at jeg er litt trøttere enn normalt. Mulig jeg er litt paranoid nå men. uff...

 

Er snart 6 fulle uker på vei. Litt sent for festeblødning da vel?

Noen som har opplevd det samme rundt 6 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg kjenner også litt mindre nå de siste dagene. Men kroppen har vært litt fokusert på en soppinfeksjon da, så nå når jeg er kvitt den så føles ikke så mye stikkinger.

Eneste jeg merker nå er litt svimmelhet og at jeg er oppblåst.

 

Flott at det går bra med "Livredd". leste også forøvrig at i uke 6 til 10 så kan man få litt blødninger. Det kan være en eventuell tvilling som kommer ut. Det skal ikke være farlig for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får håpe at det bare er spotting og alt er bra. glad jeg skal tilbake på UL om to uker for å sjekke. man blir veldig mye roligere da man ser at alt er bra med egne øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...