lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Er det greit å røyke inne hos dere? Var det evt det før dere fikk barn? Hos oss er det ikke greit, har aldri vært det heller. Vet at før i tiden var det lov å røyke inne hos mine besteforeldre tross at bestemor så lenge jeg har levd har vært fanatisk ikke røyker og garantert aldri har røkt selv, hverken hun eller bestefar.
Korse76♥ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Inne hos meg har det alltid vært røykeforbud, før himlet folk med øynene og syns jeg var fanatisk, men nå merker jeg i grunn langt høyere forståelse. Nå er det i grunn røykeforbud hos de som himlet med øynene også hehe
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Har aldri vært aktuellt å røyke inne hos oss, selv om mannen røyker!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 vi flytta inn i et gammelt innrøkt hus, og måtte kaste masse som var helt ødelagt a rk. gardiner, vegger å tak va seige og gule. vi ha pussa opp huset, nye vegg, nytt tak og nye møbler så det merkes ikke lenger at det har vært røykt her. og det er røyke forbud inne. og hadde vært det uansett. uansett barn eller ikke.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Verken jeg eller mannen min røyker, men han snuser. Inne hos oss er det absolutt ikke lov å røyke - folk får gå ut. Er vi ute på terrassen er det en annen sak selvfølgelig, men folk har vett på å gå unna barna når de skal røyke - også ute.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 nei pokker heller. det setter seg i alt! de som bodde her før pleide å røyke under kjøkkenvifta når ungene hadde lagt seg. Og vi kjente røyklukten når vi var på visning. De ble helt satt ut når vi kommenterte det. Trodde ikke man kunne kjenne det når de sto under vifta. Det verste jeg ser er foreldre som røyker inne i huset eller bilen, med unger tilstede. da blir jeg grusom;-) og jeg sier det faktisk til venninnene mine også. "Røyk ikke inne, ungene har ikke valgt det."mange røykere er fullstendig uvitende om hvor fæl røyken er. Og jeg har røyket selv. I tillegg har jeg to astmatiske barn, og en med *kremt* reaktive lunger, så røyk i nærheten av mine unger er utelukket. jeg har faktisk mer eller mindre dumpet ei venninne fordi hun røyker inne med barna sine tilstede. og ikke tar hensyn til mine barn. Selv om hun vet at de kan bli dårlige. Så henne er vi ikke hos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå