Gå til innhold

Skal på tidlig ul 14.00 =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg på tidlig ul, er 5+5 etter min beregning... Er kjempe spent.. Gleder meg masse,, men gruer meg litt også. Sist jeg var på ul viste det jo en MA. Men føler ingenting er galt denne gangen, det gjorde jeg sist...

Så jenter, kryss alt dere kan krysse for meg i dag =) Hehe...

Ha en fin dag... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi to har lik termin har jeg sett. :) Er så spent på å høre hvordan det var på UL..Så du noe?!

Skrevet

Jeg la det til som venn jeg, hvis det er greit :) Moro å følge hverandre :)

Skrevet

Ja er kjempe spent selv også.... Skal oppdatere senere =)

Ja selvsagt er det greit, kjempe kjekt og ha noen å holde følge med =) Vi snakkes senere =)

Skrevet

Javell, da har jeg kommet meg hjem etter tidlig ul, som ikke endte med noe ul i det hele. Legen mente jeg var for kort på vei (5+5), så det var ingen vits i å ta ul. Fikk ny time igjen om 14dager... Litt skuffet nå... Fikk kun gjort unna papirarbeide. Men men, får bare krysse fingre og tær for at alt er som det skal... =) Nytter ikke sette seg ned og sture for dette, kunne jo tross alt vært mye verre....

Klem

Skrevet

Har samme termindato som deg, jeg også. Ble spent da jeg så du skulle på ul, men vi kan visst bare roe ned et par uker til, ja. Gleder meg veldig til å se den lille reka, og til jeg kan fortelle om den til alle rundt meg - holder på å sprekke ...

Skrevet

Jaja...da har du noe å se fram til. Tida går i sneglefart nå syns jeg....!

Er i overraskende god form da. Gått to terer i dag på tilsammen 3 timer :)

Er dere i god form? Håper det fortsetter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...