Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Titter innom jeg.Har ikke flytta,men har bare ei lei tid her. Mor er sliten i kropp og sjel for tia. Mye tanker,mye sykehusturer...har så langt denne mnd fått 7 timer med jentene til diverse.Så kommer møter og slikt i tillegg.Er gørr lei allerede.Men resultatet kan jo bli en ny diagnose,tilleggsdiagnose eller noe. Hater denne mars mnd jeg.blæh. Mor selv har tenkt å dra seg til lege når dette er over.Å ha det mnd er en sak.Men når den kommer tilbake etter få dager blir jeg redd...Men finner ikke tid til å få det sjekka før etter denne mnd.Ikke mulighet heller. Så tankene mine surrer,jeg kjenner nye vondter,og man blir litt skremt. Snart skal jeg ha neste sprøyte i hofta.Å jeg gleder meg!!! Fy og æsj det verker. I går kom endelig delene fra Ikea,til senga.Jeg fiksa og ordna.hadde på stordyne med tøft trekk,hengte opp Mikkelampe med mere.Lille trass flytta bamser,sutter og alt i den nye senga.Dette skulle gå så fint at... Joda...la seg,sa natt....Å tok bamser og sutter og tussla inn til mamma etter 2-3min... =D Ser for meg at dette ikke blir enkelt ja...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Varme klemmer til deg:) Synes du bør komme deg til lege selv også og ikke vente. Begynn med å ringe og snakk med legen din! Godt at de tar tak i dette med jentene dine. Håper det blir til hjelp for dere alle og at de blir tatt godt ivaretatt av systemet. Og du......la ham tasse litt rundt da, han lille trass. Det er jo så koselig;-) Nyt det så lenge det varer, du vet jo hvor fort tiden flyr avsted:) Går du og ringer nå? Kom igjen da! Jeg skal mase på deg!!!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Takk for klemmen. =) Jeg har ringt alt...Å skal se det ann en mens til...For det har skjedd før,for så å være som det pleier noen mnd,og er nå slik igjen. men jeg er ikke vandt til at ting er slik.Mange unger og utslitt mamma kan være grunnen.jaddah...Mente kroppen ble i ubalanse av alt rundt meg.Vell,selv hue mitt er vist på bærtur her... ;o) Men siden det er arvelig livmorkreft i familien,så er jeg heller føre var.Skal ordne meg time så fort ei dame er ledig tenker jeg. Men jeg har vondt og er bare ikke meg lengre.æsj jentene ja,hurra!!! =D Endelig skjer det noe igjen.Men at di måtte sette alle timene samme mnd,vell det trengte jeg ikke.Å noe sier meg i øret at ved neste møte vil jeg også ha fått avlastning =)))))) Håper jeg ikke tar feil der. Lille trass skal få ta sitt tempo med rombytte sitt ja.Jeg vil ikke gjøre han usikker og redd.Men han viser stolt frem senga til alle,og beordra meg under dyna før i dag.hehe.Så vi får se =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Godt å se at du har ringt! Og lurt å være føre var. Krysser alt for at det ordner seg med jentene dine og at lille trass kan sove lenge lenge lenge i mammas seng:) Fniiiis:.) Akkurat nå har jeg bleiefri for 3. natta under dyna mi:-) Hun var med i stallen og har sittet på store hesten til storesøster i kveld!!! Helt i fyr og flamme:-) Og så var det sent hjemme, inn i dusjen, inn i pysjen, uten bleie (!) og krøp under dyna til mamma, med følgende uttalelse; Åh mamma, hæj vaj det gått og vamt, jæi ejskej dæj!!!! Smelte smelte...så nå snorker hun under min dyne og jeg drøyer i det lengste med å løfte henne inn i sin egen seng:-) Nyte nyte nyte!!!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 må bare innrømme det.Jeg har gått lenge med vondt og mere til. Har tenkt,det gir seg nok.Nå som flere rundt meg er blitt syke,så tørr jeg ikke vente mer... Å ikke turte jeg høre med mamma. Hun har jo blitt opperert for det,og vet symtomene. Men etter å ha goggla meg på en snurr,så tror jeg ikke det er noe fare med meg. Å legen trodde jo heller ikke det.. Sikkert noe ufarlig. Jeg er stolt av lille rosa som er så flink =D Hun er virkelig stor jente nå. Rart å skrive det. Ser henne for meg som liten baby =D Stort at hun fikk ri da! Nå har du noen år med hest foran deg.hehe Min knært har vært sjefete og bråkete i dag.. En liten komandør.. Men like god som alltid når han skulle sove. Da vanker både nuss og klemmer. =) Nå skal jeg ta med min verkene kropp under dyna. Blir en lang og slitsom dag med tester og intervjuer i fleng i mårra. Gleder meg til mnd er over og jeg får innhenta meg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå