Gå til innhold

Lyserosa slim/utflod? Farlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyserosa slim/utflod? Farlig??

Hatt det et par dager,men ingen mensmurringer, ingen kynnere. Barnet er aktivt, og sånt. Jeg har 46 dager igjen til termin, har vært på sjukehus en gang alt for premature rier.

Lurer på hva det er,men vil ikke ringe for ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare ring de,det er det de er der for,for å hjelpe! ring heller en gang for mye enn en gang for lite! en bekymret gravid mor vil aldri bli sett på som masete,uansett hvor mange ganger vi ringer=)

Skrevet

Ring føden.

Kanskje du har begynt å få litt åpning?

Kanskje er det bare bittelitt slimhinneblødning.

Tenk ihvertfall ikke på om du ringer for ofte/er masete, barnet ditt er det viktigste, og hvis de får deg til å føle deg masete/hysterisk er de uprofesjonelle.

Du har jo faktisk god grunn/unnskyldning for å ringe (hvis du føler at du trenger det) siden du har vært inne for premature rier.

Er det ikke noe med at man alltid skal si fra hvis man har blødninger etter en viss tid i svangerskapet? Vet ikke om man kan kan kalle litt blodblandet slim for blødning men...

Skrevet

Bør vel det da :(

Er bare at jeg tenker at de har sikkert viktigere ting å gjøre enn å forklare en teit førstegangs hva som skjer :P

Skrevet

sånn tror jeg de fleste førstegangs tenker! ihvertfall gjorde jeg det, følte meg alltid litt dum, masete og en smule hysterisk...

er veldig glad for at jeg ringte føden på slutten av svangerskapet, i stedet for til fastlegen, der ble jeg jo tatt seriøst!

men det er faktisk jobben deres ;)

denne gangen spiller det ingen rolle for meg hva de synes om jeg ringer dit, så hvis jeg tror noe ikke er som det skal kommer jeg til å ringe føden uten å nøle. de var også veldig flinke til å forklare og fikk meg ikke til å føle meg dum og hysterisk sånn som fastlegen gjorde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...