Gå til innhold

Er det urettferdig av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greia er: Jeg er gravid og sykmeldt, mannen jobber. Han er hjemme annen hver natt. Vi har bare en bil og når jeg er hjemme aleine hele uka (han er bare hjemom å sover annenhver natt) syns jeg at det er greit å ha bil. Vi har bare 1 bil. MEN, da må jeg stå opp kl tre annenhver natt for å hente gubben som skal hjem for å sove.Vi bor 20-25min gåtur fra jobben hans. Og jeg spurte pent, for første gang nå i dag om han kunne komme seg hjem for egen maskin. Og han blei så sur og muggen, alt var galt og begynte dra fram allverdens tullete problemer....var det så ille at jeg spurte om han i det minste bare i natt kunne gått hjem? (jeg er trøtt! sliten! gravid og uopplagt, blæ men jeg klager ikke for det)

Han han giddet å gjort en innsats hadde det nok stått en bil på jobb han kunne lånt hjem også men det er jo sååå mye jobb å ta en tlf å spørre om det) Grrrr.............hehe ;o)

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Kjøp en sykkel! Så fint på sørlandet nå om våren, han kan sykle hjem på et øyeblikk og høre på fuglene på veien så er han smørblid når han kommer hjem til deg:) Gratulerer med magen, forresten, jeg har sett etter deg!

Skrevet

Kan ikke mannen ta taxi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...