Gå til innhold

ENDELIG SOVER MIN BABY, nattavvendingen virket:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille baby har hver dag siden han ble født våknet hver halvtime for å få mat. Han er 6,5 mnd. For 4 dager siden orket jeg ikke det mer og begynte med nattavvending. Jeg lå ved siden av og holdt han i hånden, ga vann osv. I dag la han seg kl 19. Enda ikke våknet:D Nå ga jeg han drømmemåltid mens han sov.

Herregud, første natt på 6,5 mnd som han ikke har våknet. I går våknet han bare 6 ganger, og han var kjempefornøyd i dag fordi han våknet så få ganger. Tenk så blid han blir i morgen når han har sovet en hel natt!

Hurra for at nattavvendingen!!!! Før nattavvendingen våknet han mellom 10-15 ganger hver natt, veldig slitsomt. Så nå er jeg utrolig glad. Sundt for en så liten kropp å få sove ordentlig og ikke våkne så ofte. Stolt er jeg av min lille venn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han våknet bare hver halvtime før jeg gikk å la meg altså, etetr jeg la meg så våknet han ikke hver halvtime, da gikk det litt lengre tid. Så han våknet ikke 26 ganger om natta, men ca 10-15 ganger hehe. Men syns uansett det var slitsomt, så glad jeg og baby slipper at han våkner så mye og sover så dårlig. HURRA!

Skrevet

drømmemåltid??

Skrevet

oi så fantastisk da!!!!:):)

har gått bedre inatt her også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...