Sørland-snuppa Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 jeg og barnefaren er just gått fra hverandre og han ønsker og ha samvær 50-50. gutten vår blir 2 år om to mnd, så han er jo så liten enda. vi tenkte da og prøve en uke hver og så kansje gå over til to uker hver ettervert når han blir større. synes han er for liten til og være to uker om gangen enda. nå er jeg veldig intrisert i og høre hvordan du/dere synes det er å ha den ordningen og om gutten trives med det??? hvor gammel er han foreste? jeg hater at dette skjer med lille elsklingen min. hater og se han forvirra og fortvila, men håper det blir bedre når han forstår mere. nå vil jeg bare gi han den løsningen som han kan trives best med. og lurer på om en uke på hver plass er det? jeg har også tenkt på at han kan gå til faren en dag i uka og 3 hver uke eller annehver helg og en gang i uka, men jeg vet liksom ikke hva som er det greieste. derfor ønsker jeg og høre hvordan andre har det og hvodan det fungerer for de.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Ja det er ikke lett å vite hva som egentilg er best oppi ett samlivs brudd...men jeg tror det beste er å få rutine på det uansett hva man finner ut...mange har mor som base og er på "besøk" hos far annenhver helg og en dag i uka...det gjorde jeg i beg. og det var veldig godt for ungen for da har hu fortsatt base hjemme og er på besøk hos far. ste datteren min der i mot klarte vi ikke få noe rutine på i begynnelsen...(det var ikke orden på samvær før jeg kom inn i bildet heller) og ungen ble hentet og levert som det passet for hennes mor...men det går ikke i lengden for barnet ble usikker på hva som skjer og "hvor skal jeg sove i natt" sa hun, så da gikk vi inn på en uke hos hver og det har fungert myyye bedre!!! da er det også lettere å planlegge noe når man vet hva som skjer og barnet vet hva hun skal forholde seg til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå