Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Kiran? Var på HS idag, der var det en liten gutt på en 3-4 år....mammaen hans ropte på ham og jeg måtte jo spørre om navnet, det er visst fra det engelske/keltiske navnet Kieran, men de brukte norsk utale på det, altså Ki-ran. Småflaut om denne mammen er inne da, men men..syntes bare navnet var nydelig!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Ja det har jeg hørt, det var nemlig meg du snakka med i dag........ neida, det var ikke meg, men har hørt det på engelsk, men kjenner ingen i norge som heter det!
serin@ Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Kjenner flere som heter Kieran da, men med engelsk uttale! Synes det er et flott navn Men på norsk så er jeg ikke sikker, kansje et av de navnene man må bli litt vant med!
*toppris* Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 ei veninne av meg har ei veninne som har det som mellomnavn på sin sønn:) syns det er fint jeg:)
*toppris* Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 men ikke kiran, men kieran.... sier hele navnet, kutter ikke e'en..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Er faktisk 18 menn med det navnet i Norge, så er jo meget sjeldent Stavet Kieran da, så sikkert endel engelsk språklige av dem i tillegg. Men vennina min sin sønn heter Kieran, men uttaler det Kiran. Han er 4...kan ikke sjønne noe annet enn at det må være dem du har truffet i dag HI? Rogaland?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Så ki-e-ran utaler dem det? Og norsk uttale da? Hmm..det var jo også en variant. Artig dette med navn
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Min nevø heter Kieron... ikke helt det samme da, men likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå