Gå til innhold

Hjelp meg litt a jentterr? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey..Har ALLTID hatt en syklus på 3 uker mellom hver mens periode. Torsdag i iforrige uke hadde jeg veldig mens smerter.. Var jo "den rette" tiden, men jeg fikk ikke mensen... Gikk hele helga og "venta" men nei.. Nå har "menssmertene" gått over til stikkinger nederst i magen, har ekstremt ømme bryster + tydeligere blodårer rundt brystvortene..Sulten HELE tiden.. Hva tror dere? Noen som kjenner seg litt igjen? Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som du er gravid:) Kjøp en test imorgen du.

Skrevet

Tror du? Har alrdi hatt samme følelsen før.. Det er liksom no rart med kroppen.. hva ellers skulle det vært liksom?! :) Håper håper håper...

Skrevet

Akkurat sånn var jeg også! BEGGE gangene jeg var gravid!:)

Kjøp deg test i morgen, og masse lykke til:):):)

Skrevet

Ååå :) Håper virkerlig jeg er det :D Tusen takk...

Skrevet

Jeg har også vært sånn. Første gang var jeg sikker på at mensen var rett rundt hjørnet, for jeg hadde så mensmurringer. Men den kom aldri og murringen vedvarte:) Og brystvortene ble kjempevonde.

Andre gang begynte murringen en uke etter eggløsning:) Altså en uke før mens.

Skrevet

Så bra :) Men jeg er så inmari nyskjerrig..Har så lyst til at det har klaffa denne gangen, men vil ikke glede meg for mye heller..om du skjønner.. vil ikke bli for skuffa. Men det er liksom så uforklarlig følelse!! Akkurat som om jeg vet at jeg er det, selv om jeg ikke overhodet har peiling. Det stikker ikke hele tiden, bare sånn innimellom og bytter på hvilken side..også føler jeg meg veldig oppblåst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...