tiiitei Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Som kan hjelpe meg litt med symptomer??? Blir gaaal snart!!
tiiitei Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Så bra =) Nei du skjønner Har vel prøvd i 7 mnd nå.. Har alltid pleid å gå 3 uker mellom hver mensp. Fikk skikkelig mens smerter forrige uke..torsdag ca, men det gikk over til stikkinger nederst i magen i løpet av helgen.. Nå stikker det med jevne mellomrom. Mensen har ikke kommet, kjempe stive og ømme bryster + veldig tydelige blodårer rundt brystvortene.. føler meg oppblåst og sulten hele tiden.. Hva tror du?? Er jeg gravid? Tok en test ista, men det er jo egentlig alt for tidllig..så den var negativ.
duracellmamma Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 det er ikke altid testen slår ut med en gang.. når skulle du hatt mens?
tiiitei Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2009 Nei assa egentlig så skal det jo gå en mnd mellom?! Men jeg har alltid fått den med 3 ukers mellomrom, eller hvertfall i det siste. Det var slutten av forrige uke, men hadde bare mens smerter,.
duracellmamma Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 hmhmh... vaner ikke jeg.. jeg trodde ikke jeg var gravid , men mensen kom ikke og da jeg testa var jeg 7 uker på vei... sist svangerksap fikk jeg de symptomene du nevner i uke 3-4 faktisk...
ønsker spire 87 Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 jeg syns det hørres ut som du er gravid.. du har jo masse symptomer.. vet du når du hadde el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå