Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor setter folk inn annonser hvis de ikke er sikker på om de skal selge. Har sett mange annonser der det står vi vurderer å selge ...... Når jeg ser slike annonser lar jeg være å ta kontakt selv om jeg ser etter det som de skal selge.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 De vurderer å selge for rette prisen. Får de ikke et tilbud de liker, så selger de ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har vært bortig annonser der selger skriver at hun vurderer kanskje å selge, men har ikke bestemt seg enda. Da kan man vel vente til man har bestemt seg? Ene annonsen stod det noe som: Jeg vurderer å selge min høyt elskede vogn, grunnen er fordi jeg har vogndilla og har for mange, men er usikker på om jeg velger å selge. Så skriver selger vidre at hun godtar IKKE pruting og selger bare for den prisen hun har oppgitt. Siden dette er en meget god vogn. I stedet for å skrive at man vurderer å selge kan man heller skrive at man selger ikke for mindre enn den prisen man har oppgitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå