Gå til innhold

Ja ja, siden jeg nå offisielt er singel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør single jenter på 25 nå for tiden? Har ikke vært singel siden jeg var 18, så her må det "opplæring" til :-P

Jeg må vel før eller senere ut og se på menner igjen, kan ikke sitte her inne til evig tid og suge på totten. Men hur gjør man da? Lite lysten på nettdating, men er byen noe bedre egnet da?

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byen er bra:) Men helst på hverdager egentlig. Er alt for mye folk og høy musikk i helgene. Nesten umulig å få prata med noen jo.

Skrevet

Hmm, hverdager var kanskje en idé? Men mindre folk er mindre utvalg, da... Men ser den med musikk. Før var jo byen bare danse med venninner, og da var høy musikk og mye folk bare bra, men vil jo helst snakke med karene da. Pub framfor diskotek, kanskje? Aldri likt puber, for lite dansing ;-)

Skrevet

jeg er "bare" 24 da, men jeg har ingen aning, det skjer ikke at jeg møter relativt normale gutter... hehe

jeg lurer egentlig litt på når det er greit å i opp menn? siden jeg aldri har møtt noen som det har klaffet bra med over lengere tid :S

Skrevet

Hm, for å gi opp menn tror jeg du må oppfylle ett av følgende 3 kriterier:

1: Du syns menn er ekle, men kvinner desto bedre

2: Du har 5+ barn, alle med ulike fedre

3: Du går i kloster, sånn rent fysisk altså.

Siden ingen passer for meg enda, får jeg vel prøve litt til! :-D

Skrevet

hehe... jeg føler meg som i et kloster, tels det :P

jeg er sååååå lei av å date menn som viser seg og være lettere tilbakestående... hehe... tror jeg har en magnet som gjør at jeg trekker til meg feil gutter... hehe

Skrevet

Hm, abstrakt kloster...Mentale sperrer... Ingen vegger... Nope, det tels ikke :P

Skrevet

hehe... vi får gå ut å titte på mannfolk sammen å se om vi klarer å finne noe bra... hehe

er ikke klar for å blir relgiøs enda.... hehe

Skrevet

Ja takk, bra mannfolk mottas med takk :)

Også katolsk religiøs da gitt, siden protestanter ikke har kloster :-O

Skrevet

Har selv dårlig erfaring med å finne noen ute på by`n, men man kan jo være heldig da. Hva med omgangskrets ( venners venner), venner av kollegaer?

Internett skal man ikke kimse av, er vel et av de stedene folk virkelig bruker nå til dags, man kan sile ut mange idioter det før man bestemmer seg for å treffe noen.

Både jeg og flere jeg kjenner har funnet livsledsagere på internett, i omgangskretsen var det lite å finne av intresse som var ledig, og samme ute på byen, hvis jeg feks traff en og samme fyr hver gang jeg var ute så styrte jeg også unna ( jeg var ikke ute for ofte, men kunne vaiere om det var en lørdag eller fredag, men uansett når det måtte være så var enkelte typer ALLTID ute, og det fortalte meg en hel del om vedkommende).

Så vær litt bevist på slike ting, er det en fyr som hele tiden er ute hver helg, "hyper-sosial", treffer venner veldig mye, kansje trener mye på toppen så er kansje denne personen litt rastløs av seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...