(",)snartimål (";) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 brystspreng?????? de er kjempe harde og öme og såre bryst vorter.. alle mine tidligere graviditeter har värt forskjellige og nå lurer jeg på om er jeg blitt gravid??? dette er helt for ..... vondt.... blodårene står i hel spreng de ozo... hjelp...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 OI, du hørs veldig gravid ut:) Da jeg var gravid sist var det nettopp puppene jeg merket det på... Våknet og kjente ingenting uvanlig før jeg reiste meg fra senga og da var de så sinnsykt tunge liksom. og ømme!!! og når jeg sp meg i speilet hadde jeg litt mørke brystvorter og et sinnsykt rutenett av blodårer over hele brystkassa og brystene. Da var det jo bare å ta en test og jaggu lyste den gravid mot meg etter 5 sekund:) Var da på dag 31.... Hvilken syklusdag er du på nå da og hvor lange sykluser pleier du å ha?
(",)snartimål (";) Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 her har leger tullet med sykluser osv osv så jeg går på provera 10 dager i mnd.... så vet bare at tr er skal komme på besök sånn plutselig ..men vet ikke helt eksagt når.. sluttet med medisiner om fredagen..å det kan ta 3-5 dager för hun kommer på besök.. tusen takk for svaret ditt.... har hatt noe krampe liknende illinger på både venstre og höyre side de siste dagene...ingen anelse på hva det kan väre....??? å teste ..nei ..törr jeg ikke.... hihihi håper du har en fin dag(",)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 tullet sykluser vet jeg alt om og det er noe dritt! Men du skal jo ikke få ilinger i sidene og ømme pupper av provera..... test test test!!!!!! Krysser fingrene for deg! Jeg har en fin dag i solen; inne på mitt kontor uten dagslys:) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå