Gå til innhold

merker dere noe på håret da damer?;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, her blir det fettete med en gang, og jeg røyter som bare julign..hehe... slik var det med nr en også, røytingen altså... men dette fettet tar kaka!!! blitt tynnere i håret, og det er mer pistrete, gjør som det vil... frisyrer kan jeg bare drite i;) og er bare 14+6 (før midnatt).,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen her ja! men har perioder hvor det er fett og perioder hvor det er veldig tørt! og det bre DETTER av!!!

og jeg som er så glad i håret mitt da... :( er 23+3!

:)

Skrevet

mitt er tørt, tørt og atter tørt... åååå.. røyter gjør jeg og:(

like før jeg anskaffer meg parykk :P

Skrevet

Det er ganske tørt syns jeg. Men det faller ikke av i større grad enn ellers om vinteren på meg da.

Skrevet

Mitt er fett!! Det må vaskes hver eneste dag, mens før slapp jeg unna med annen hver.

Skrevet

Håret mitt er mye tørrere enn vanlig og er fint i 2 dager i steden for bare en. Røyter mindre enn vanlig og har både blitt mørkere og har noe som nærmer seg krøllene jeg alltid har ønsket meg.

Så jeg har bare positive hårforandringer :o) Lucky me! Er 14+0 i dag.

Skrevet

det eneste jeg merker er at jeg håret vokser fort.. og det gjør det vanligvis ikke på meg....

har hatt sinnsykt røyting etter svangerskapet med min to andre.. så regner liksom med det nå også..

Skrevet

MItt blir bare dødt og kjipt. Men det gjør ofte det om vinteren ellers og, så jeg vet ikke om jeg bare kan skylde på graviditeten... Sist mista jeg ikke hår i det hele tatt, før jeg begynte å amme. Da ramlet det av i strie strømmer.

Skrevet

Mitt har blitt tykkere og blankere det. Så er egentlig ganske fornøyd. ER bare 12+6 da, kanskje det forandrer seg :o)

Skrevet

Håret vokser senere og blir mye fortere fett:/ Er 25+0 forresten.

Skrevet

I begynnelsen var håret mitt fett og ekkelt hele tiden, men nå er det tørt. Krøllene mine er så godt som borte, så det er flatt og "pistrete", men jeg røyter lite, så det holder seg tjukt i det minste!

Forrige gang ramla alt av et par-tre mnd etter fødselen, så jeg regner med det skjer dene gangen også. Får bare nyte håret mens jeg har det - selv om det er litt dødt :)

Skrevet

Jeg røyter nesten ikke, og håret blir ikke så fort fett som før.

Men etter fødselen med snuppa så mista jeg sikkert alt det håret som jeg ikke mista i graviditeten. Fikk skikkelige viker, og fullt av små hår som vokste ut igjen. Såg ut som jeg var skamklipt ei stund. Så jeg gruer meg litt til hårforandringen etter fødselen heller. Og bare nyter det nå når det går 2 dager mellom hver gang jeg vasker håret.

Så vi er forskjellge ja! :-)

Er forresten 24+4.

Skrevet

Mitt hå\r er som vanlig :) Føler faktisk ikke jeg røyter så mye som før!

Så jeg kan ikke klage,hihi.

Er 14+1 idag.

Skrevet

Husker jeg fikk ganske fint hår forrige gang og mer volum. Denne gangen ikke sånn i det hele tatt. Bare tynt, men var hos frisør igår og det hjalp med ny frisyre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...