Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Mann gis bort. Han er egoistisk, uhjelpsom og en byrde for det meste av tiden - ingen returrett.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 er det ikke trivelig med hjelpsomme menn )
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Ha ha nå fikk jeg meg en god latter. ja disse mennene er irriterende i blandt. Lurer på hva de tenker om oss i sitt stillesinn hormoneller humørspredere som vi er. hehe
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 hehehehe... har en lignende til tider jeg også.. spesielt nå rundt fullmåne :S kanskje jeg skal leie han ut en gang i mnd istedet for totalt salg uten returrett.. greit å tjene litt på han også hehe..
Elviraen Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg føler meg heldig fortida.... etter jeg ble gravid har min kjære "fått drypp" eller noe slikt, han har pluttselig begynnt å rydde etter seg (til en viss grad), setter på ei maskin med klær inni mellom (!!!) vaska gulv her en dag og har bakt brød 3 ganger nå.......han spør om jeg har det bra og er MEGET opptatt av å gi meg komplimenter for at jeg er så sprek og frisk i graviditeten!!!! Han har kjøpt en bok til meg som heter "Heia Mamma" og kjøpt seg en bok selv som heter "FAR på ferde"...han MÅTTE ha lest noe eller noe måtte ha skjed, ANER ikke hvordan dette har skjedd, men om jeg finner det ut skal jeg tipse dere!!!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er heldig jeg også, min samboer vasker alt av klær, legger sammen alt av klær, vasker gulv støvsuger kjører og henter unger i barnehagen handler, lager middag, rydder, koser meg meg lufter hundene, stort sett alt av ting som skal/må gjøres gjør han, men jeg har kraftig bekkenløsning da. (menkunne jo sikkert fått en mann som kun ser rart på meg når jeg halter/kryper avgårde å ikke hadde skjønt en dritt.) heldigvis har jeg ikke det Men nå er han på jobb å kommer ikke hjem ør om en uke.. HJELP!! men men det går sikkert bra.. håper jeg...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Og min hadde jeg ikke solgt for alle pengene i verden en gang! Han har akkurat tatt vårrengjøring i huset, har stått for all oppussing alene de siste mnd, masserer ryggen min, pjusker meg i søvn hver kveld og sier han elsker meg flere ganger om dagen!
vibz666 Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Hahahahaha.. Fikk meg en god latter nå.. Jaja blir du ikke kvitt han her kan du jo alltids rykke inn en anonnse i finn.no. Lykketil :-)
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2009 He he, det bunnet vel mest i at jeg måtte vaske badene alene, etter å ha mast på han i over 1 mnd om ikke han kunne gjøre det, da jeg sliter med å bøye meg ned og vaske i alle kriker og kroker. I går gikk han rundt på tå-ballene forsiktig da jeg eksploderte i sinne over å ha måttet gjøre det selv.... Resultat: vasket kjøkkenet i dag
to_tette? Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 hehe, umpalumpa, du kan få min og lage pakke-tilbud, to for en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå