Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Så i annen tråd her at du hadde kjøpt deg kokebok til babyer,eller små barn.. Tenkte jeg derfor jeg skulle sende deg denne linken. Fikk den selv her på disse sider en gang i tiden.. Har ikke prøvd dem selv da, jenta mi er bare 5 mnd. Men tenkte nå snart og begynne å lage litt middag til henne da hun trenger mer mat nå etterhvert..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2009 He he. Er jo en fordel hvis jeg legger ved linken tenker jeg.. http://www.barnemat.com/index.htm
metaMORfose Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Takk skal du ha! ) Det var en fin link. Jeg synes disse glassene man får kjøpt er både uapettitlige og dyre, og med minsta som jo kom da hun fremdeles spiste barnemat så laget vi maten selv. Men den boka er borte! Kjøpte derfor ny. Men nå skal jeg legge denne linken i favoritter og lese den nøye. Tusen takk!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2009 Bare hyggelig. Jeg bruker de glassene hvis vi skal på tur, eller er ute eller noe sånn. Men kan ikke huske at de to andre likte de noe særlig. Syntes også det er greit å kunne lage noe selv bare, samtidig som til oss andre. Linken ligger også blandt mine favoritter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå