Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Var hos hs idag, og det var hun som ymtet frampå med det.. Greia er den att jeg plutselig nå fire måneder etter totalt ammestans (slutta å produsere mer melk rett og slett) Men i ett par uker nå har jeg hatt skikkelig "melkespreng", dvs sputer står ikke, men det pumper skikkelig i de når jeg lener meg framover, og når jeg er i dusjen lekker de skikkelig.. Spurte hs idag om det kunne skje, og fikk kontant svar; "du er ikke gravid da?" Tanken hadde ikke slått meg engang, siden jeg hadde mensen forrige uke!! Så sa nei, tror da virkelig ikke det. Men i følge hs var det mulig å ha mensen selv om man er gravid.. Vet ikke hva jeg vil fram til egentlig.. Tok en test istad, men den viste en VELDIG svak gravid-strek.. Så skal altså ta en test i morra tidlig igjen.. Vet jeg er bare nødt til å vente, men det jeg lurer på da, er vel kanskje om noen her har begynt med melkeproduksjon igjen uten å være gravide? Huff, ble litt rotete kanskje dette innlegget, men akkurat nå er det mye rot i hodet mitt og..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Så lenge streken var synlig på normal leseavstand OG den hadde farge (grått er ikke en farge;), så er du gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå