Gjest Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Fytti katta så fæle de er, de store hvite tablettene om man skal tygge! Som å tygge tavlekritt! Usj...#( I to uker har jeg tvunget de ned ved å holde for nesa, smaker j*vlig vanilje av de. Men i morges kasta jeg opp (for første gang på mine 10 uker...!) da halve tabletten var nede. Rakk akkurat bort til vasken på kjøkkenet... Klarer dere virkelig å få de ned? Null sjangs heretter...
*Nelly* Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 ja, jeg tar de, og jeg kjøpte de på et apotek der de hadde ta tre og betal for 2.. haha.. så jeg har 3mnd med tavle kritt..haha...skal i hvertfall prøve og få de i meg, men sitter og brekker meg og hoster kritt.. phuuu..
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tar de gravid tbl fra Nycomed. Skal svelges hele - synes det er veldig bra!!!
Bare blåbær Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tar bare folat og omega 3 jeg. Sliter nok med folaten. Jeg er konstant kvalm, og det tror jeg er av den. Kanskje jeg skal prøve de nycomed tabl istede... hmmm.. Skal ihvertfall ikke prøve de tavlekritt tablettene.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå