Gå til innhold

dere med flerre barn, hvor store hus har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har to gutter og bor i en enebolig på ca 140 kvm, har lyst på hvertfall ett barn til, men er usikker på om vi har plass, har lite bad og 4 soverom på loftet, et er veldig lite, og ett rimelig stort, mens de to siste er middels...vil jo at barna skal ha litt plass, og vet jo at det er ikke når de er små de trenger mest plass....vil jo ikke at husstørrelsen skal bestemme hvor mange barn vi skal ha, men tenker jo på det...har vurdert å bygge nytt, men er jo så dyrt,har lyst til å ha råd til litt annet enn å bo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare 2 barn, men har plass til flere :) huset er 159 kvm, og vi har 2 bad, 4 soverom; 2 ganske store, og 2 middels. Har i tillegg loftstue og vaskerom, noe jeg syns er gull verdt når man har barn:)

(vi har stue, kjøkken og gang også altså :)

Skrevet

Vi bor i en leilighet med tre soverom, kjellerstue, stue/kjøkken, et lite bad og to boder. Er ca 95 kvm:) Snart fire gutter:)

Skrevet

Vi e 2 voksne og 2 barn, har enebolig på ca 300kvm. Leier ut ca 80 kvm, men bruker nesten bare hoved etg. 3 etg brukes som kontor, gjesterom og vaskerom, loftstuen står ubrukt, og loftet brukes som lagringsplass...

Kunne fint klart meg med et mindre hus!

Skrevet

Har 3 barn, 198 kvm, 4 store soverom, tre på 10 kvm og vårt på 28 kvm. Og et til som vi bruker som lekerom, på 10 kvm. Har i tillegg ett som blir brukt som bod... Stooor stue på 50 kvm. Så vi har gooood plass! Og diger hage! Men bor ikke i Oslo da... 45 min derfra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...