Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken mini pc det lønner seg og kjøpe? Er Acer bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Acer eee. Helt ok. Laaang batteri tid(har den uten harddisk). 75%mindre tastatur, noe jeg ikke helt greier å venne meg til. Men mannen som eier pc liker det veldig godt...

Skrevet

Helt ok pc, men det er ikke CDROM på den...!! Noe som fikk meg til å tenke takk, men nei takk med en gang :D Men jeg er totalt avhengig av musikk da. Hehe

Skrevet

jeg har hp mini notebook og er veldig fornøyd med den:)

har heller ikke cd rom, tror de fleste mini pc'er ikke har det. (er vel derfor de kan være så små;)

de fleste bør vel kunne støtte bruken av ekstern cd/dvd rom. Ellers så er jo minnepenn gull;)

Skrevet

Har kjøpt acer aspire 150 etter mange anbefalinger, men har abre hatt den et par dager, så har ikke hatt så mye tid til å teste. Tastene og skjermen er ikke ubehagelig små. Ang cdrom er det litt tungvindt, men har akkurat installert skriver. Kopierte cden inn på en minnepenn, og fra minnepennen til minien. Tok ikke særlig lang tid, bare det ekstra kopiere inn på pennen.

Veldig fin størrelse på maskinen, liten og lett. Foreløpig kjempefornøyd!

Kjøpte på lefdal sine nettsider for 2995.

Batteriet virker bra.

Skrevet

Jeg har Acer Aspire One. Er fornøyd med denne, men tar litt tid å venne seg til tastaturet. Kanskje ikke den pc'en man skriver lange avhandlinger på, men den funker fint til daglig bruk.

Som en over her skriver så er det ikke cd-rom på den. Det er det ikke akkurat plass til nei...

Usb-innganger og minnekortlesere er det, så musikk kan du jo legge inn på pc'en via f.eks. en minnepinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...