sjøsamen Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Et lite hjertesukk.... Kjenner at jeg konstant har en frykt om at noe skal skje. er i 6.uke... synes hele tiden jeg kjenenr magesmerter, venter bare på at det skal komme en blødning. Tror egentlig at 70% av tiden jeg er våken så er jeg redd. Er det flere som har det sånn eller er det bare jeg som er hysterisk? Er første gang jeg er gravid... og jeg har alltid sett på meg selv som en ganske fornuftig og realitetsorientert person, men nå er jeg jo nærmest klar for å legges inn føler jeg.
Tutta:) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei!!!vi er 2 om den saken skal jeg si deg..helt forferdelig rett og slett.og tenker på det KONSTANT! klem
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Hmm.. De magesmertene du kjenner er nok livmora di som strekker seg for å gjøre seg stor nok til den lile søte babyen din. Jeg er også førstegangs, men merker at jeg beskymrer meg ikke så mye i og med at jeg ikke har noen blødninger. Har for meg at det går utover babyen min om jeg gjør det, men skal være ærlig at jeg ser etter blod hver gang jeg er på toalettet. Men tror det heller er for at jeg forsatt går å venter på å få mensen, er litt uvirkelig ENDA at jeg er gravid. Skal på UL om 4 uker sammen med mannen min, gleder meg til det. Blir kanskje litt mer virkelig da... Er 8+5 idag. Masse lykke til iallefall, håper du snart klarer å slappe av av å nyte det!
saa09 Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Jeg tenker mye jeg også, og kjenner mye etter. Jeg har i tillegg operert bort en tann, og derfor tatt røntgen og endel smertestillende. I tillegg har jeg tatt meg en skikkelig god fest, uten at det har vært i mine tanker at jeg er gravid.
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 har det på akkurat samme måte jeg også! og redd for å se blod når jeg er å do,helt forferdelig! skal på UL på torsdag,gruer meg til det og..hehe..uff altså, men håper jeg kan bli litt roligere da.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Ååå.. Neeeei!! Hehe... Jeg gleder meg til UL om 4 uker. Men også for jeg veeet at da har jeg mannen min ved min side <3 Og jeg kan se vårt lille nurk <3
sjøsamen Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2009 Godt å høre at det ikke bare er jeg som er overhysterisk. Tror mye av frykten ligger i at jeg var i syden i 2 uker uten å vite at jeg var gravid, så regner med at det er en nedsotete og alkoholisert unge som kommer ut. Men man får vel bare forsøke å roe seg ned og ikke bekymre seg, selv om det ikke er lett.... Synes bare jeg satdig leser om de som mister tidlig, og det er trist.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Hege78 : Hvor mange uker på vei var du da du var i syden? Jeg vil bare si at helt i starten av graviditeten så får ikke ungen i seg noe av det vi putter i oss,ikke før vi er ca 6 uker tror jeg det var om jeg ikke husker feil..
sjøsamen Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2009 det var helt i beg, vi reiste 13.2 og jeg ble vel gravid 11-12.2... Høres betryggende ut da... ser for meg en baby med røyk i ene hånda og strawberry daiquri i den andre..
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Hehe..Du kan ta det helt med ro:).Den har jo ikke fått festet seg engang..og det er mange uker etter man skal være forsiktig med hva man putter i seg:).Tror det var når man (ikke babyen men vi) er 6 uker på vei. Kansje noen andre kan bekrefte at det var når vi er 6 uker på vei:)
håpogtro Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Det gjør jeg og.....Er andregangsgravid og bekymrer meg mye mer nå enn første gang. Kan jo være fordi jeg hadde en SA i høst i uke 8 + 3 etter å ha sett hjerte slå i uke 6. Nå har jeg kommet meg til uke 9 + 4 og klarer ikke å slappe av, selv om jeg har vært til ul både i uke 7 og i går. Da så jeg en bitteliten baby med hjerte som slo og små armer som viftet. Prøver egentlig å skyve det hele vekk i tilfelle jeg skal miste nå også.... Føler meg heller egentlig ikke særlig gravid...litt mer sulten kanskje, litt større mage og litt trøttere.... Hvis jeg kommer meg over de 12 ukene hjelper det kanskje litt, men har en følelse av at jeg kommer til å være bekymret nesten hele dette svangerskapet..uff...ikke så lett å styre tankene heller da. Vel, ville bare si at det er fler som tenker som deg og som er veldig bekymret. En liten trøst at vi er flere i samme båt kanskje ? ;.o)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 Dere er IKKE alene om å ha det sånn... Jeg er ikke sliten av kvalmen og trøttheten...det er BEKYMRINGENE som tapper meg for krefter. Etter å ha kjempet i åtte år for å se en positiv test så setter det spor. Leser jo her om alle som er så uheldige i tillegg så livet er skjørt. MEN stort sett så går det fint. Jeg har spottet fire -fem ganger og spiren sitter enda. Og den SKAL sitte til oktober:-) Lykke til alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå