Gå til innhold

Denne uendelige kvalmen spiser meg opp !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker jeg blir så lei av den, ja jeg er glad for symptom og alt dette, men det er innmari slitsomt ! Jeg har prøvd afipran og litt av hvert, det er ingenting som hjelper desverre. Det er nesten verst om kveldene nå blitt, og jeg aner ikke hvorfor. Andre som har det likt ? Spyr på morgenen også, men kvalmen er mer intens om kvelden/ettermiddagen. Viktig å få med at den er der 100% av tiden, bare verre på kvelden som sagt. Æsj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte...Har prøvd afipran, reisesyketabletter og akupunktur..Ingenting hjelper...Jeg blir også enda dårligere på kvelden, har hatt ei skikkelig fæl natt med masse kvalme, kommer jo ikke unna noen tid på døgnet..Jeg er helt tappet for energi og kjenner jeg begynder å bli utrolig lei hele graviditeten..Vet det kan hørest ganske tåpelig å si noe sånt, men jeg er bare så drittlei av å vere så dårlig..Hele familielivet får lide, har to skjønne barn på 3 og 6 år som ikke forstår hvorfor mamma bare ligger på sofaen og er for det meste sur og gretten...Nei..dette er ivertfall siste gangen..ALDRI mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...