Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stesønnen min skal konfirmeres snart og jeg irriterer meg nok en gang over at jeg ikke har bunad.Og i disse "krisetider" er det jo ikke bare å bruke 30.000 kr på noe slikt.Jeg har derfor prøvd å være kreativ og tenkt alternativt.Og har kommet så langt at jeg har begynt å se på Maxemilias festdrakter siden de går opp til str. 18 år og jeg bare er 160cm høy.Det er da Maxemilias Emma-festdrakt jeg tenker på.Synes den er pen og den kommer med veske med ordentlig veskelås.Kan styre meg for tørklet i halsen. Får drakten for ca.1800 kr med vesken.

Ønsker synspunkter på dette,er innmari usikker.Synes denne drakten er pen til å være festdrakt,men er det dumt å kjøpe den siden det er festdrakt for barn/ungdom? Dere kan se den her:

C:\Documents and Settings\Christel\Skrivebord\maxemma.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nesten ha en webadresse;)

Skrevet

jeg kommer ikke inn på din datamaskin:-)

Skrevet

Jeg synes Emma drakten er fin og har faktisk solgt den til flere voksne damer:)

Skrevet

Ok.Søren.Litt dataprob.her,hehe.Finnes på Maxemilia.no.Den er mørkeblå med mørk burgunder roser på livet og nederst på stakken.Helt enkel.

Skrevet

Du som selger slike drakter,hvordan er de på størrelsen?

Skrevet

De pleier å være litt romslige, men de fleste kjøper f.eks 10 år til en 8 åring for å ha den lenge. Du skal vel ikke vokse mer:)

Skrevet

Hehe,håper da ikke det. Er jo bare 160 cm høy og bruker str.38 (og har små pupper,hehe) i klær, passer 18 år da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...