Alenemamma :) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har nå en teutonia s3, Den er kjempeflott, passer enda, og småen sitter og sover godt i den.. Men synest den er så stor.. Er det på tide å gå over til trille nå? Evt har dere noen gode triller(ikke den type spinkle carena triller) Litt mer stabile å anbefalle? Takker for svar:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Vi hadde en quinny buzz, men den ble for liten. Har nå kjøpt en simo kombi som hun bruker frem til babyen kommer, da blir det søskenbrett og trille på henne, og simovogn til babyen. Har ikke så mange trilletips dessverre, men ikke kjøp quinny buzz ihvertfall (som er mer trille enn vogn, men veldig liten)
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har en carena sprint og den er ikke spinkel, men veldig bred og god. Begge mine kan sitte oppi, samtidig. De er snart 4 og 19 mnd.
*Rutletutt* Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Vi har en Bugaboo Cameleon til snuppa på 19 mnd. Vi har brukt den siden hun var nyfødt, og har ingen planer om å bytte den ut - den skal hun bruke til vognperioden er over. Den er jo veldig lett og i tillegg god å trille, helt super til både baby og de litt større:o)
Tommage♀♂ Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Har en Simo combi, og en Brio Racer. Liker best Simoen da, men den står vanligvis i bhg, så om vi skal en liten tur tar vi den med. Helt ærlig bruke vi lite vogn, han vil helst gå selv.
Tommage♀♂ Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 *så om vi skal en liten tur tar vi BRIOEN med
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Har en emmaljunga cangaroo, bruker den meget sjelden. Så når mini kommer så blir det ståbrett på frøkna, og bag til cangarooen til mini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå