Gå til innhold

Hva har dere gjort idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med ei venninne. Senere har jeg tørket støv og stovsugd og vasket gulvene her i 1 etg. I løpet av dagen har jeg også vasket en del klær. Nå ikveld har jeg vært på trening.

God dag i følge meg selv:)

Enn dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på jobb.

Skrevet

I dag har jeg ikke gjort noe særlig, men i går var jeg først på jobb, så spiste vi middag, så gikk jeg og ungene ut en tur, oppi bakken og rennte på akebrett/rattkjelke. Når vi kom hjem så vi barne tv. Etter det lekte vi litt før det var kveldsmat og leggetid.

Så tok jeg meg en skitur alene, hoppet i dusjen og satt litt forran dataen til det var leggetid for meg også.

Skrevet

Jeg kan jo svarefor i dag også.

Jeg og lillemor har vært på babysvømming i formiddag (kaller det babysvømming for det er mest babyer det, er for småbarn, hun er 3 år)

Men før vi dro dit var vi på verkstedet og fikk sjekka bilen, den har en oljelekasje.

Handlet før vi dro hjem.

lagde middag når jeg kom hjem, og dro på jobb etterpå.

Har nå vært ute å gått en lang tur.

er ferdig på jobb kl 21.30.

Skrevet

I dag har jeg vært hjemme med begge ungene fordi minstemann har en god del diarè og ier kke spesielt velkommen i barnehagen da, og storesøster fikk også være hjemme. Vi har stort sett vært hjemme og jeg har prøvd å gjøre minst mulig. Det lykkes sjelden da ungene er under 2 år og 3,5 år.. Etter at ungene var kommet i seng gikk jeg en god tur med bikja før jeg nå koser meg med dere og et glass rødvin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...